Зарахування дітей до 1 класу 2025
- Визначити датою початку приймання заяв для зарахування дітей до першого класу - 01 травня 2025 рік;
- Встановити термін приймання заяв для зарахування дітей до 1 класу та оформлення всіх необхідних документів до 30.05. 2025, після 02 червня 2025- для зарахування на вільні місця.
Прийом учнів до 1-го класу здійснюється відповідно до п. ІІ. 1. Наказу
Міністерства освіти і науки України від 16 квітня 2018 року № 367 «Про
затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до
державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної
середньої освіти»(із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і
науки № 714 від 20.05.2024, № 1040 від 25.07.2024, № 1276 від 09.09.2024).
Приймання заяв батьків (або їх законних представників) та необхідних документів для зарахування дітей до 1-х класів проводиться з 01 травня 2025 року до 30 травня 2025 року щоденно (крім вихідних) з 09.00 до 16.00 .
Заява про зарахування може бути подана:
- особисто або електронною поштою, іншими засобами електронного
зв᾽язку;
- в електронній формі з використанням АІКОМ або онлайн-сервісів.
При поданні заяви про
зарахування особисто
(нарочно) особа заявника
встановлюється згідно з пред’явленим документом, що посвідчує особу
заявника, а при поданні електронною поштою, факсом, іншими засобами електронного зв’язку до заяви додається копія (сканована копія
чи фотокопія) такого документа.
Присутність дитини під час подання заяви
про зарахування не є обов᾽язковою.
1.
Заява одного з батьків
дитини (або їх законних представників), подана
особисто (із пред’явленням документа, що посвідчує особу заявника).
2.
Копія свідоцтва про народження дитини
або документа, що посвідчує особу здобувача освіти (під час подання копії
пред’являється оригінал документа).
3.
Медична довідка за формою первинної облікової документації № 086/о «Медична довідка (витяг з медичної картки амбулаторного
хворого)».
Зарахування до 1
класу дітей у разі відсутності документів
Діти або один з їх батьків, які мають довідку про звернення за захистом
в Україні, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового
захисту або якій надано тимчасовий захист, та які не мають документів
(свідоцтва про народження дитини або документа, що посвідчує особу здобувача
освіти), зараховуються до закладу освіти без подання зазначених документів.
У разі відсутності свідоцтва про
народження дитини для сприяння в його оформленні керівник закладу освіти
зобов’язаний невідкладно поінформувати орган опіки і піклування за
місцезнаходженням закладу освіти.
Зарахування дітей проводиться на
підставі заяви одного з батьків дитини (або їх законних представників), до
якої додається документ, що
визначає статус особи (довідка
про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи; довідка про звернення за
захистом в Україні, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує
додаткового захисту або якій надано тимчасовий захист).

2. Розмовляйте з дитиною спокійним голосом.
Для дитини Ви — зразок мовлення, адже вона вчиться мови, наслідуючи, слухаючи,
спостерігаючи. Ваша дитина буде говорити так, як Ви. Малюк успішніше засвоює
мову тоді, коли дорослі слухають його, спілкуються, розмовляють. Виявляйте готовність
слухати. Якщо роль слухача Вас втомлює, якщо Ви поспішаєте, не забувайте:
терпіння, виявлене в дошкільний період, суттєво полегшить ваші проблеми в
майбутньому.
3. Щодня читайте дитині. Розучуйте скоромовки,
чистомовки.
4. Приділяйте дитині якомога більше часу. Саме
в дошкільні роки закладаються основи впевненості в собі та успішного
спілкування поза сім'єю. Від рівня раннього мовленнєвого розвитку залежатиме
подальший процес росту дитини в школі.
5. Не забувайте, що мова та мовлення краще
розвиваються в атмосфері спокою, безпеки та любові.
6. У кожної дитини свій темперамент, свої
потреби, інтереси. Поважайте її неповторність.
7. Розвивайте основні лінії дошкільного
дитинства — вміння слухати, бачити, відчувати.
8. Допомагайте дитині розвивати дрібну
моторику м'язів руки, аби їй було легше опановувати письмо. Для цього необхідно
вчити малюка вирізати, малювати, зафарбовувати, будувати, складати невеликі за
розміром деталі, зображення. Навчіть дитину зав’язувати та розв’язувати
вузлики.
9. Забезпечуйте можливості та умови для
повноцінної гри. Гра — це провідна діяльність дошкільника. «Чим краще дитина
грається, тим краще вона підготовлена до навчання у школі».
10. Допомагайте дитині осягнути склад числа.
Немає необхідності, щоб вона механічно лічила до 100 і більше. Нехай рахує до
10-20, але особливо важливо розуміти і знати, з яких чисел складається 5 , а з
яких — 7 тощо. Це є основою понятійного мислення, розуміння основ математики, а
не механічного запам’ятовування.
11. Працюйте над розвитком пам'яті малюка, його уваги, мислення. Для цього пропонується багато ігор, головоломок, задач у малюнках, лабіринтів тощо в різних періодичних та інших виданнях.
12. Запровадьте в сім'ї єдиний режим і
дотримуйтеся його виконання (обов'язково всі члени родини).
13. Дитина повинна мати певне доручення і
відповідати за його виконання.
14. Необхідною умовою емоційно-вольового
розвитку малюка є спільність вимог до нього з боку всіх членів родини.
Немає коментарів:
Дописати коментар